BUDITE OBAVIJEŠTENI

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamacije

Ukoliko proizvod nema značajke koje je Trgovac naveo ili ukoliko Trgovac pošalje krive proizvode, njihovu pogrešnu količinu ili boju ili ukoliko proizvod odudara od narudžbe na bilo koji drugi način, kupac može proizvod reklamirati na način da isti pošalje na našu adresu: Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana, Slovenija.

U slučaju reklamacije proizvoda, potrebno je priložiti originalni račun i obrazac – reklamacijski zapisnik, koji možete preuzeti OVDJE.

Za proizvode kupljene na temelju Ugovora na daljinu, važe svi uvjeti jamstva u skladu sa zakonodavstvom. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje originalnog računa, i to osobno u poslovnici u Ljubljani, odnosno sjedištu tvrtke.

Kupac može reklamirati proizvod s greškom ako je za isti dobio jamstveni list ili ako se radi o opravdanoj reklamaciji u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac dobiva jamstveni list za proizvode za koje je jamstvo obavezno (popis takvih proizvoda određen je Pravilnikom o proizvodima za koje se izdaje jamstvo za besprijekoran rad) te za one proizvode za koje je izdano dobrovoljno jamstvo. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može reklamirati svaki kupljeni proizvod (što znači da ukoliko se radi o opravdanoj reklamaciji, Kupac može reklamirati i one proizvode za koje nije dobio jamstvo, a isto vrijedi i za slučaj da Kupac odbije koristiti pravo jamstva za proizvod za koji mu je jamstvo bilo izdano). 

Na temelju izdanog jamstvenog lista Kupac može, ako proizvod nije ispravan, u jamstvenom roku zahtijevati od jamca (proizvođač, odnosno njegov zastupnik, uvoznik ili prodavatelj) besplatno otklanjanje greške proizvoda. Ukoliko se greška ne može otkloniti ili Trgovac istu ne otkloni u roku od 45 dana, Kupac može zatražiti zamjenu za novi ispravan proizvod.

Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, reklamirati proizvod u roku od 2 mjeseca od otkrivanja greške (Trgovac ne preuzima odgovornost za greške nastale na proizvodima dvije godine nakon preuzimanja istih) te može zahtijevati:

  • otklanjanje greške,
  • povrat uplaćenog iznosa istovjetnog otkrivenoj grešci,
  • zamjenu proizvoda ili
  • povrat uplaćenog iznosa.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača reklamacija je opravdana:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili rad,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebne namjene za koje je bio kupljen i koje su Trgovcu poznate, odnosno koje bi Trgovcu trebale biti poznate,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
  • ako je Trgovac isporučio proizvod koji ne odgovora uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo u svrhu obavještavanja.

Ukoliko greška nije sporna, tvrtka mora što prije, a najkasnije u roku osam dana, reklamaciju pozitivno riješiti. Ako je reklamacija sporna, Trgovac mora u istom roku Kupcu poslati pisani odgovor.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača reklamacija je opravdana:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili rad,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebne namjene za koje je bio kupljen i koje su Trgovcu poznate, odnosno koje bi Trgovcu trebale biti poznate,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
  • ako je Trgovac isporučio proizvod koji ne odgovora uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo u svrhu obavještavanja.

Ukoliko greška nije sporna, tvrtka mora što prije, a najkasnije u roku osam dana, reklamaciju pozitivno riješiti. Ako je reklamacija sporna, Trgovac mora u istom roku Kupcu poslati pisani odgovor.

Ako tvrtka ili njezin dobavljač predmeta smatra da je prigovor opravdan, prvo pokušava otkloniti nedostatak predmeta i popravljeni predmet vratiti kupcu. Ako to nije moguće, kupca zamjenjuju za novi besplatni artikl ako je na zalihi. Ako predmeta nema na zalihi ili. vrijeme isporuke nije poznato, kupcu se nadoknađuje trošak kupoprodajne cijene za oglašeni artikl. Oglašeni artikl tvrtka zadržava u slučaju zamjene za novi artikl ili povrata kupnje.