BUDITE OBAVIJEŠTENI

Product was successfully added to your shopping cart.

Opći uvjeti poslovanja

PODATCI TVRTKE

Gamat Trgovsko podjetje d.o.o. 

Dunajska cesta 116

1000 Ljubljana 

Slovenija

Porezni broj (OIB): SI22902759 
Porezni obveznik: DA 
Matični broj: 5449014

Tvrtka je upisana u sudski registar Okružnog suda Ljubljani 

Iznos temeljnog kapitala: 8.763 EUR


Broj računa: IBAN SI56 2900 0005 3471 592 (Unicredit d.d.), SWIFT: BACXSI22

Broj računa: IBAN SI56 0203 7026 0190 958 (NLB d.d.), SWIFT: LJBASI2X

 

Kontakt:

 

OPĆI UVJETI

 

Kupac može biti fizička ili pravna osoba i u obzir se uzimaju podatci poslani prilikom slanja narudžbe. Fizička osoba je isključivo onaj kupac koji pridobiva ili koristi proizvode i usluge u svrhe koje nisu povezane s njegovim/njezinim zvanjem ili dohodovnom djelatnošću.

Slanjem upita kupac se slaže s općim uvjetima poslovanja objavljenim na ovoj stranici te s drugim objavljenim uvjetima i promjenama koje će Upravitelj/Trgovac objaviti na ovim stranicama.

Međusobne obaveze tvrtke Gamat d.o.o. i Kupca uređuju se ovim općim uvjetima te Zakonom o zaštiti potrošača.

Kupca obvezuju opći uvjeti koji su na snazi u trenutku slanja narudžbe (online kupnje).

U slučaju klasične kupnje Kupca obvezuje slanje narudžbe putem e-maila ili izdana narudžbenica od strane tvrtke.

  

CIJENE PROIZVODA

Sve cijene proizvoda su navedene u eurima uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Porez je 25% (opći porez u Hrvatski).

  • Cijena: je redovna cijena po kojoj se prodaje određeni proizvod.
  • Akcijska cijena: je snižena redovna cijena po kojoj se određeni proizvod prodaje tijekom određenog vremenskog perioda ili konstantno.

OZNAČAVANJE PROIZVODA SA SNIŽENOM CIJENOM

  • Sniženo/Akcijska cijena: oznaka za proizvode koji su u vremenski ograničenoj akciji.
  • Zadnji komadi: oznaka za proizvode koji imaju nižu cijenu do opoziva, odnosno do rasprodaje zaliha.
  • Outlet: oznaka za proizvode koji su trenutno na rasprodaji koja može biti vremenski ograničena i vrijedi do opoziva, odnosno koja vrijedi do rasprodaje zaliha. Proizvodi označeni s oznakom Outlet koji se kupe na klasičan način (ne u online trgovini) ne mogu se vratiti ili zamijeniti za drugi proizvod (navedeno ne vrijedi za prodaju putem online trgovine). Proizvodi s oznakom Outlet dostupni su u ograničenim količinama (obično se radi o jednom ili dva komada) i niža cijena važi samo za označene Outlet proizvode. 

Posredovane cijene mogu se tijekom vremena mijenjati bez prethodne obavijesti. Važeće cijene pojedinačnih proizvoda su one koje su istaknute u trenutku odgovorenog upita, osim kada se radi o grešci. Naime, unatoč neprestanom provjeravanju ispravnosti podataka, može se desiti da je istaknuta cijena pogrešna.

Ukoliko se desi takva situacija, Trgovac će Kupca odmah obavijestiti o grešci (putem elektroničke pošte ili telefonom) te na obostrano zadovoljstvo pokušati pronaći rješenje.

Kupoprodajni ugovor između Kupca i Trgovca je potpisan kada kupac plati iznos primljenog predračuna/narudžbe ili, u iznimnim slučajevima, potpisivanjem otpremnice za primljene proizvode. Kupac u primljenoj pošiljci ili u posebnoj poštanskoj kuverti prima račun sa specifikacijom iznosa.

  

ODUSTAJANJE OD NARUDŽBE - OD STRANE KUPCA

Kupac može u roku od jednog sata od slanja narudžbe od nje odustati bez ikakvih troškova. Kod odustajanja od narudžbe obavezno se mora navesti ime i prezime te broj narudžbe.

  

ODBIJANJE NARUDŽBE – OD STRANE TRGOVCA

Gamat d.o.o. može narudžbu za koju smatra da je pod navedenim uvjetima ne može isporučiti, odbiti. Također može odbiti i narudžbu koju smatra sumnjivom.

Tvrtka Gamat d.o.o. ima pravo odbiti i online narudžbe u vrijednosti iznad 1.000 EUR te od Kupca zahtijevati poslanu narudžbenicu za željene proizvode, prvenstveno kada se radi o proizvodima izrađenim po mjeri. Na taj način se tvrtka štiti od mogućeg vraćanja proizvoda koji su izrađeni upravo  za tog Kupca.

 

VRAĆANJE PROIZVODA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, fizička osoba (Kupac) koja sklopi Ugovor na daljinu/kupi proizvode na našoj internetskoj stranici ima pravo da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. Ukoliko se Kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj je odluci dužan obavijestiti Trgovca pisanim putem na adresu elektroničke pošte info@gamat.hr te priložiti Obrazac za vraćanje proizvoda.

Ukoliko se fizička osoba odluči na jednostrani raskid ugovora te na info@gamat.hr pošalje pisanu obavijest, dužna je primljene proizvode poslati na našu adresu najkasnije u roku od 14 dana od poslane obavijesti. Gamat d.o.o. će iznos primljene uplate za vraćene proizvode kupcu vratiti čim to bude moguće, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenih proizvoda.

Kupaci kupnju primaju na sljedeći način:

  • ako je kupac platio bankovnom karticom, dobit će povrat kupnje natrag na bankovnu karticu
  • ako je kupac platio Paypalom, dobit će povrat novca na Paypal račun
  • ako je kupac platio nakon preuzimanja, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun
  • ako je kupac platio prema predračunu, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun

TROŠKOVI POVRATA ROBE I POVRAĆAJ KUPNJE

Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Kupcu se nadoknađuje iznos kupoprodajne cijene umanjen za trošak isporuke koji je izvršen ako je taj trošak zaračunat na računu. Ako na računu nije naplaćen trošak dostave (besplatna dostava), kupcu se vraća 100% kupoprodajne cijene ili. nabavna cijena vraćene robe.

Ukoliko Kupac proizvod počne koristiti a želi ga vratiti, gubi pravo jednostranog raskida ugovora odnosno vraćanja proizvoda.

Kupac mora primljene proizvode vratiti neoštećene i u istoj količini koju je primio, zajedno s neoštećenom originalnom ambalažom, osim u slučaju kada su isti uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez da je za to kriv Kupac. (Važno je imati na umu da sklapanjem ugovora na daljinu kupac ne dobiva veća prava od sklapanja ugovora na klasičan način, odnosno kupnjom proizvoda u fizičkoj trgovini.) Ne prihvaćamo otkupne pošiljke. Ako je roba oštećena, prljava, bez originalnog pakiranja ili s oštećenom originalnom ambalažom ili postoje vidljivi tragovi korištenja (unutar ili izvan artikla), zadržavamo pravo odbiti povrat. Ako je originalno pakiranje oštećeno, kupcu će se naplatiti troškovi rukovanja prema vraćenom artiklu, jer je artikal bez originalnog pakiranja vrijedan manje. Prilikom povrata obavezno priložiti originalni račun i obrazac za povrat.

Proizvode koji se zbog njihove prirode ne mogu vratiti putem pošte pokupit će dostavna služba koju je Trgovac odredio. Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Obrazac za vraćanje proizvoda možete preuzeti OVDJE.

Odredbe iz prethodnog stavka ne važe ako proizvode naruči pravna ili fizička osoba koja obavlja dohodovnu djelatnost, bez obzira na njezin pravno-organizacijski oblik ili imovinsku pripadnost te u slučaju kada kupnja nije ostvarena na temelju Ugovora na daljinu. Moguće reklamacije proizvoda u takvim se slučajevima individualno obrađuju, pri čemu se u najvećoj mogućoj mjeri u obzir uzimaju svi razlozi i okolnosti.

Vraćanje oštećenih pošiljki

Ako Kupac primi oštećen paket, paket sa znakovima otvaranja ili paket u kojem nedostaju proizvodi, isti mora postupak reklamacije pokrenuti kod dostavne službe (Hrvatska Pošta odnosno tvrtka GLS). Zajedno ćemo se pobrinuti da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.

 

ZAMJENA ARTIKLA

STVARI NIJE MOGUĆA RAZMJENA, MOGUĆ JE SAMO VRAĆANJE I NOVU NARUDŽBU.

Ukoliko naručena roba ne odgovara kupcu, bilo zbog pogrešnog odabira veličine ili boje ili iz nekog drugog razloga, može vratiti robu (zajedno s originalnim računom i popunjenim obrascem za povrat, neoštećenu i nenošenu u originalnom pakiranju/naljepnicama) i obavijestiti nas o povratnom emailu info@gamat.hr i o svom trošku vraća robu u sjedište tvrtke, a mi vraćamo kupoprodajnu cijenu za vraćene proizvode.

U međuvremenu može napraviti novu narudžbu za drugi alternativni proizvod. Cijena je ona koju kupac potvrđuje prilikom narudžbe. Dakle, ako jedan proizvod kupi po sniženoj cijeni i vrati ga zbog nesukladnosti i kupi novi alternativni proizvod po višoj cijeni, primjenjuje se cijena u trenutku narudžbe (tj. u ovom slučaju viša cijena).

 

REKLAMACIJA I GARANCIJA 

Ukoliko proizvod nema značajke koje je Trgovac naveo ili ukoliko Trgovac pošalje krive proizvode, njihovu pogrešnu količinu ili boju ili ukoliko proizvod odudara od narudžbe na bilo koji drugi način, kupac može proizvod reklamirati na način da isti pošalje na našu adresu: Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana, Slovenija.

U slučaju reklamacije proizvoda, potrebno je priložiti originalni račun i obrazac – reklamacijski zapisnik, koji možete preuzeti OVDJE.

Za proizvode kupljene na temelju Ugovora na daljinu, važe svi uvjeti jamstva u skladu sa zakonodavstvom. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje originalnog računa, i to osobno u poslovnici u Ljubljani, odnosno sjedištu tvrtke.

Kupac može reklamirati proizvod s greškom ako je za isti dobio jamstveni list ili ako se radi o opravdanoj reklamaciji u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac dobiva jamstveni list za proizvode za koje je jamstvo obavezno (popis takvih proizvoda određen je Pravilnikom o proizvodima za koje se izdaje jamstvo za besprijekoran rad) te za one proizvode za koje je izdano dobrovoljno jamstvo. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može reklamirati svaki kupljeni proizvod (što znači da ukoliko se radi o opravdanoj reklamaciji, Kupac može reklamirati i one proizvode za koje nije dobio jamstvo, a isto vrijedi i za slučaj da Kupac odbije koristiti pravo jamstva za proizvod za koji mu je jamstvo bilo izdano). 

Na temelju izdanog jamstvenog lista Kupac može, ako proizvod nije ispravan, u jamstvenom roku zahtijevati od jamca (proizvođač, odnosno njegov zastupnik, uvoznik ili prodavatelj) besplatno otklanjanje greške proizvoda. Ukoliko se greška ne može otkloniti ili Trgovac istu ne otkloni u roku od 45 dana, Kupac može zatražiti zamjenu za novi ispravan proizvod.

Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, reklamirati proizvod u roku od 2 mjeseca od otkrivanja greške (Trgovac ne preuzima odgovornost za greške nastale na proizvodima dvije godine nakon preuzimanja istih) te može zahtijevati:

  • otklanjanje greške,
  • povrat uplaćenog iznosa istovjetnog otkrivenoj grešci,
  • zamjenu proizvoda ili
  • povrat uplaćenog iznosa. 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača reklamacija je opravdana:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili rad,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebne namjene za koje je bio kupljen i koje su Trgovcu poznate, odnosno koje bi Trgovcu trebale biti poznate,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
  • ako je Trgovac isporučio proizvod koji ne odgovora uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo u svrhu obavještavanja. 

Ukoliko greška nije sporna, tvrtka mora što prije, a najkasnije u roku osam dana, reklamaciju pozitivno riješiti. Ako je reklamacija sporna, Trgovac mora u istom roku Kupcu poslati pisani odgovor.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača reklamacija je opravdana:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili rad,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebne namjene za koje je bio kupljen i koje su Trgovcu poznate, odnosno koje bi Trgovcu trebale biti poznate,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
  • ako je Trgovac isporučio proizvod koji ne odgovora uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo u svrhu obavještavanja.

Ukoliko greška nije sporna, tvrtka mora što prije, a najkasnije u roku osam dana, reklamaciju pozitivno riješiti. Ako je reklamacija sporna, Trgovac mora u istom roku Kupcu poslati pisani odgovor.

Ako tvrtka ili njezin dobavljač predmeta smatra da je prigovor opravdan, prvo pokušava otkloniti nedostatak predmeta i popravljeni predmet vratiti kupcu. Ako to nije moguće, kupca zamjenjuju za novi besplatni artikl ako je na zalihi. Ako predmeta nema na zalihi ili. vrijeme isporuke nije poznato, kupcu se nadoknađuje trošak kupoprodajne cijene za oglašeni artikl. Oglašeni artikl tvrtka zadržava u slučaju zamjene za novi artikl ili povrata kupnje.

 

VRIJEME ISPORUKE I DOSTAVA

Vrijeme isporuke: budući da je naš prodajni asortiman vrlo širok, nažalost, ne možemo osigurati da svi proizvodi budu na zalihi. Ukoliko vaši naručeni proizvodi nisu na zalihi u našem skladištu, naručit ćemo ih od dobavljača te vam ih poslati na željenu adresu u što kraćem vremenskom roku.

Okvirno vrijeme isporuke proizvoda je navedeno kod svakog pojedinačnog proizvoda i napisano iznad cijene («Vrijeme isporuke»). Potrudit ćemo se da proizvod bude dostavljen na vašu adresu u navedenom vremenu, no nažalost, ne možemo vam jamčiti da će to biti u točno navedenom roku, budući da vrijeme isporuke ovisi o zalihama dobavljača.

U slučaju isteka zaliha, obavijestit ćemo vas o približnom vremenu isporuke.

Ako artikla nema na zalihi ili kod dobavljača, odmah ćemo vas obavijestiti i predstaviti ostatak ponude. Ako vam ovo ne odgovara, možete jednostavno otkazati kupnju i dobiti povrat novca, ako je kupac već izvršio plaćanje narudžbe.

U slučaju plaćanja pouzećem ili trenutnog plaćanja bankovnom karticom/ Paypal, narudžba će biti isporučena istog ili sljedećeg radnog dana od narudžbe, a u slučaju plaćanja predračunom, u roku od 3 radna dana od dana primitka uplate na naš račun (pod uvjetom da je roba na skladištu u našem skladištu).

Ako imate posebnih zahtjeva, molimo vas da ih navedete pod rubrikom «Napomene» na dnu narudžbe.

Dostava se vrši na adresu koji ste naveli kod prijave ili narudžbe. Ako prilikom dostave proizvoda nećete biti na navedenoj adresi, GLS dostavljač će vas kontaktirati kako biste se dogovorili za ponovnu dostavu bez dodatnih troškova.

Naručene proizvode će vam dostaviti naši ugovorni partneri GLS d.o.o

 

Cijena dostave

  • 5,98 EUR s uključenim PDV-om

Kod narudžbi u vrijednosti 150 EUR s PDV-om i više dostava je besplatna.

 U slučaju plaćanja pouzećem je potrebno dodatno plaćanje 1,06 EUR.

 

PLAĆANJE

Na području Republike Hrvatske Kupac prilikom narudžbe proizvoda može odabrati jedan od ponuđenih načina plaćanja: 

  • plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja proizvoda (pouzećem)

U slučaju da svoju narudžbu želite platiti po dostavi na vašu adresu (nakon preuzimanja), odaberite ovu opciju na kraju kupnje. Iznos narudžbe dostavljaču plaćate gotovinom ili karticom (GLS) kada dostavljač dostavi naručenu robu na vašu adresu.

U slučaju plaćanja pouzećem je potrebno plaćanje 1,06 EUR.

  • plaćanje unaprijed– uplatom na transakcijski račun u eurima 

Odabirom načina plaćanja unaprijed, kupac nakon potvrde narudžbe prima sažetak narudžbe na e-mail, a tvrtka šalje proizvode kupcu nakon primitka novca na transakcijski račun (pod uvjetom da su proizvodi su na zalihama). ili čim su proizvodi na zalihama).

  • plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa ili Maestro)
  • plaćanje preko sistema PayPal-a (omogućava korištenje kreditnih kartica kao što su Eurocard/Mastercard ili Visa i sl.)

 

POKLON BONOVI

Korištenje bona:

  • U košarici u kojoj se nalazi vaš odabrani proizvod pronaći ćete i prostor za unos koda vašeg poklon bona.
  • U prostor za unos poklon bona upišite kod koji sadrži deset slova, brojeva i simbola i koji je naznačen na vašem poklon bonu.
  • Klikom na gumb »POTVRDI« aktivirat ćete poklon bon.
  • Ako je kod poklon bona ispravan, sistem će vam automatski iznos narudžbe umanjiti za iznos poklon bona.
  • Ako kod bona nije točan, sistem će vam javiti da ste unijeli krivi kod.
  • Kod svake kupnje možete iskoristiti samo jedan poklon bon.

Zamjena poklon bona za gotovinu nije moguća. Poklon bon može se iskoristiti u roku od jedne godine od datuma/dana kupnje.

 

PROMOCIJSKI KODOVI

Korištenje promocijskih kodova:

  • U košarici u kojoj se nalazi vaš odabrani proizvod pronaći ćete i prostor za unos promocijskog koda.
  • U prostor za unos koda upišite promocijski kodi.
  • Klikom na gumb »POTVRDI« aktivirat ćete promocijski kod.
  • Ako je promocijski kod ispravan, sistem će vam automatski kod narudžbe u obzir uzeti pogodnost koju predstavlja promocijski kod.
  • Ako kod nije točan, sistem će vam javiti da ste unijeli krivi kod.
  • Kod svake kupnje možete iskoristiti samo jedan kod.

 

PRITUŽBE I SPOROVI

Trgovac Gamat d.o.o. poštuje važeći Zakon o zaštiti potrošača. Trgovac mora u roku od pet radnih dana Kupcu poslati potvrdu o zaprimljenoj pritužbi te ga obavještavati o tijeku postupka. Trgovac je svjestan ključne činjenice potrošačkog spora vezane za rješavanje problema sudskim putem, koja se odnosi na nerazmjer ekonomske vrijednosti proizvoda te troškova koji nastaju tijekom rješavanja samog spora. To je ujedno i Kupčeva glavna prepreka kod pokretanja sudskog postupka. Iz tog se razloga Trgovac uvijek trudi sporazumno riješiti moguće sporove.

U slučaju poteškoća Kupac može Trgovca, tvrtku Gamat d.o.o., kontaktirati putem telefona na broj 00386 1 565 84 80 ili putem elektroničke pošte na info@gamat.hr. Pritužba se može poslati putem e-pošte ili putem klasične pošte, preporučenim pismom koje se šalje na adresu sjedišta tvrtke: Gamat d.o.o, Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U sukladnosti sa zakonskim normativima Gamat d.o.o. ne priznaje nikakvo tijelo za rješavanje sporova koje bi Kupac mogao uključiti u spor, u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova.

Sukladno s Uredbom (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova), Gamat d.o.o. objavljuje poveznicu na internetsku platformu za rješavanje sporova. Internetska platforma je potrošačima dostupna na linku ispod: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.

 

PODATCI O STRANICAMA

Zadržavamo pravo izmijene sadržaja ili drugih izmjena, kako općih uvjeta, tako i uvjeta internetske trgovine. Unatoč neprestanoj brizi za ažurnost i ispravnost objavljenih sadržaja, u sadržaju se može pojaviti greška za koju ne preuzimamo odgovornost.

Trudimo se osigurati najbolje moguće slike prodajnih proizvoda, no ipak je važno znati da su one simbolične.

 

AUTORSKA PRAVA 

Objavljeni sadržaji su vlasništvo tvrtke Gamat d.o.o. ili je tvrtka Gamat d.o.o. za njihovo objavljivanje pridobila suglasnost autora. Bilokakvo  kopiranje, navođenje, presnimavanje, snimanje ili širenje sadržaja bez prethodnog obavještavanja tvrtke Gamat d.o.o. je zabranjeno.

 

Ljubljana, 22.5.2023