BUDITE OBAVIJEŠTENI
close

Product was successfully added to your shopping cart.

Pravo na vraćanje proizvoda

VRAĆANJE PROIZVODA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, fizička osoba (Kupac) koja sklopi Ugovor na daljinu/kupi proizvode na našoj internetskoj stranici ima pravo da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. Ukoliko se Kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj je odluci dužan obavijestiti Trgovca pisanim putem na adresu elektroničke pošte info@gamat.hr te priložiti Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Ukoliko se fizička osoba odluči na jednostrani raskid ugovora te na info@gamat.hr pošalje pisanu obavijest, dužna je primljene proizvode poslati na našu adresu najkasnije u roku od 14 dana od poslane obavijesti. Gamat d.o.o. će iznos primljene uplate za vraćene proizvode kupcu vratiti čim to bude moguće, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenih proizvoda.

Kupci kupnju primaju na sljedeći način:

  • ako je kupac platio bankovnom karticom, dobit će povrat kupnje natrag na bankovnu karticu
  • ako je kupac platio Paypalom, dobit će povrat novca na Paypal račun
  • ako je kupac platio nakon preuzimanja, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun
  • ako je kupac platio prema predračunu, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun

TROŠKOVI POVRATA ROBE I POVRAĆAJ KUPNJE

Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Kupcu se nadoknađuje iznos kupoprodajne cijene umanjen za trošak isporuke koji je izvršen ako je taj trošak zaračunat na računu. Ako na računu nije naplaćen trošak dostave (besplatna dostava), kupcu se vraća 100% kupoprodajne cijene ili. nabavna cijena vraćene robe.

Ukoliko Kupac proizvod počne koristiti a želi ga vratiti, gubi pravo jednostranog raskida ugovora odnosno vraćanja proizvoda.

Kupac mora primljene proizvode vratiti neoštećene i u istoj količini koju je primio, zajedno s neoštećenom originalnom ambalažom, osim u slučaju kada su isti uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez da je za to kriv Kupac. (Važno je imati na umu da sklapanjem ugovora na daljinu kupac ne dobiva veća prava od sklapanja ugovora na klasičan način, odnosno kupnjom proizvoda u fizičkoj trgovini.)

Proizvode koji se zbog njihove prirode ne mogu vratiti putem pošte pokupit će dostavna služba koju je Trgovac odredio. Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE.

Odredbe iz prethodnog stavka ne važe ako proizvode naruči pravna ili fizička osoba koja obavlja dohodovnu djelatnost, bez obzira na njezin pravno-organizacijski oblik ili imovinsku pripadnost te u slučaju kada kupnja nije ostvarena na temelju Ugovora na daljinu. Moguće reklamacije proizvoda u takvim se slučajevima individualno obrađuju, pri čemu se u najvećoj mogućoj mjeri u obzir uzimaju svi razlozi i okolnosti.

Vraćanje oštećenih pošiljki

Ako Kupac primi oštećen paket, paket sa znakovima otvaranja ili paket u kojem nedostaju proizvodi, isti mora postupak reklamacije pokrenuti kod dostavne službe (Hrvatska Pošta odnosno tvrtka GLS). Zajedno ćemo se pobrinuti da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.

 

ZAMJENA ARTIKLA

Ako naručena roba ne odgovara kupcu, bilo zbog pogrešnog odabira veličine ili boje ili drugog razloga, robu može zamijeniti obavještavanjem o zamjeni robe putem e-maila spletna.trgovina@gamat.si i o svom trošku vratiti robu u sjedište. tvrtke. Kad je novi odabrani predmet dostupan za otpremu, tvrtka ga šalje na njegovu adresu, na trošak tvrtke.

Stoga prilikom zamjene proizvoda troškove povrata poštarine snosi kupac, a troškove zamjene poštarine za drugi proizvod Gamat.