VRAĆANJE PROIZVODA
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, fizička osoba (Kupac) koja sklopi Ugovor na daljinu/kupi proizvode na našoj internetskoj stranici ima pravo da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. Ukoliko se Kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj je odluci dužan obavijestiti Trgovca pisanim putem na adresu elektroničke pošte info@gamat.hr te priložiti Obrazac za vraćanje proizvoda.
Ukoliko se fizička osoba odluči na jednostrani raskid ugovora te na info@gamat.hr pošalje pisanu obavijest, dužna je primljene proizvode poslati na našu adresu najkasnije u roku od 14 dana od poslane obavijesti. Gamat d.o.o. će iznos primljene uplate za vraćene proizvode kupcu vratiti čim to bude moguće, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenih proizvoda.
Kupaci kupnju primaju na sljedeći način:
- ako je kupac platio bankovnom karticom, dobit će povrat kupnje natrag na bankovnu karticu
- ako je kupac platio Paypalom, dobit će povrat novca na Paypal račun
- ako je kupac platio nakon preuzimanja, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun
- ako je kupac platio prema predračunu, dobit će povrat kupnine natrag na svoj transakcijski račun
TROŠKOVI POVRATA ROBE I POVRAĆAJ KUPNJE
Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.
Kupcu se nadoknađuje iznos kupoprodajne cijene umanjen za trošak isporuke koji je izvršen ako je taj trošak zaračunat na računu. Ako na računu nije naplaćen trošak dostave (besplatna dostava), kupcu se vraća 100% kupoprodajne cijene ili. nabavna cijena vraćene robe.
Ukoliko Kupac proizvod počne koristiti a želi ga vratiti, gubi pravo jednostranog raskida ugovora odnosno vraćanja proizvoda.
Kupac mora primljene proizvode vratiti neoštećene i u istoj količini koju je primio, zajedno s neoštećenom originalnom ambalažom, osim u slučaju kada su isti uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez da je za to kriv Kupac. (Važno je imati na umu da sklapanjem ugovora na daljinu kupac ne dobiva veća prava od sklapanja ugovora na klasičan način, odnosno kupnjom proizvoda u fizičkoj trgovini.)
Ne prihvaćamo otkupne pošiljke. Ako je roba oštećena, prljava, bez originalnog pakiranja ili s oštećenom originalnom ambalažom ili postoje vidljivi tragovi korištenja (unutar ili izvan artikla), zadržavamo pravo odbiti povrat. Ako je originalno pakiranje oštećeno, kupcu će se naplatiti troškovi rukovanja prema vraćenom artiklu, jer je artikal bez originalnog pakiranja vrijedan manje. Prilikom povrata obavezno priložiti originalni račun i obrazac za povrat.
Proizvode koji se zbog njihove prirode ne mogu vratiti putem pošte pokupit će dostavna služba koju je Trgovac odredio. Troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.
Obrazac za vraćanje proizvoda možete preuzeti OVDJE.
Odredbe iz prethodnog stavka ne važe ako proizvode naruči pravna ili fizička osoba koja obavlja dohodovnu djelatnost, bez obzira na njezin pravno-organizacijski oblik ili imovinsku pripadnost te u slučaju kada kupnja nije ostvarena na temelju Ugovora na daljinu. Moguće reklamacije proizvoda u takvim se slučajevima individualno obrađuju, pri čemu se u najvećoj mogućoj mjeri u obzir uzimaju svi razlozi i okolnosti.
Vraćanje oštećenih pošiljki
Ako Kupac primi oštećen paket, paket sa znakovima otvaranja ili paket u kojem nedostaju proizvodi, isti mora postupak reklamacije pokrenuti kod dostavne službe (Hrvatska Pošta odnosno tvrtka GLS). Zajedno ćemo se pobrinuti da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.
ZAMJENA ARTIKLA
STVARI NIJE MOGUĆA RAZMJENA, MOGUĆ JE SAMO VRAĆANJE I NOVU NARUDŽBU.
Ukoliko naručena roba ne odgovara kupcu, bilo zbog pogrešnog odabira veličine ili boje ili iz nekog drugog razloga, može vratiti robu (zajedno s originalnim računom i popunjenim obrascem za povrat, neoštećenu i nenošenu u originalnom pakiranju/naljepnicama) i obavijestiti nas o povratnom emailu info@gamat.hr i o svom trošku vraća robu u sjedište tvrtke, a mi vraćamo kupoprodajnu cijenu za vraćene proizvode.
U međuvremenu može napraviti novu narudžbu za drugi alternativni proizvod. Cijena je ona koju kupac potvrđuje prilikom narudžbe. Dakle, ako jedan proizvod kupi po sniženoj cijeni i vrati ga zbog nesukladnosti i kupi novi alternativni proizvod po višoj cijeni, primjenjuje se cijena u trenutku narudžbe (tj. u ovom slučaju viša cijena).